″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

Fenntarthatóság helyett, digitális búcsúcédulákkal megváltott lelkiismeret. Gondolat szilánkok a fenntarthatóságról, és az utánunk jövők védelméről. A 2023-as Digital-Media Hungary-n publikált és általam elmondott szabadversem aktualizálása. Kérlek szépen olvasd el.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Varga Vencel, irodalmat népszerűsítő TikToker az Internet Hungary konferencián tartott előadásában elmondta, hogy egy Z generációs gyerek átlagosan 3 és fél percet tud odafigyelni az iskolai előadásra. Meglátása szerint elengedhetetlenül fontos, hogy olyan impulzusok és ingerek érjék a gyerekeket egy ingerszegény témában is, ami felkelti az érdeklődésüket. A TikTok segítségével minderre lehetőség nyílik.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
„Nekem a lehetetlenről azt tanították, hogy olyan nincs”

„Nekem a lehetetlenről azt tanították, hogy olyan nincs”

Háromgyermekes édesanya, egy közel 150 főt foglalkoztató vállalat vezetője és a Digital Hungary Példakép díj kitüntetettje Cégvezetés kategóriában.
1/9