E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

A magyar webáruházak jelentősen bővülhetnének, ha elindítanák exporttevékenységüket a szomszédos országokba, ahol az online piacok még nem telítettek. Bogdan Colceriut, a Frisbo vezérigazgatóját kérdeztük az e-kereskedelem jelenéről és jövőjéről, az iparágban rejlő lehetőségekről és a magyar vállalatok exportlehetőségeiről.
A döntéshozatali torzítások felismerésétől a tudatos vállalati döntéstervezésig – 1. rész

A döntéshozatali torzítások felismerésétől a tudatos vállalati döntéstervezésig – 1. rész

Pénzügyi elemzések, hosszú távú hatások, az alkalmazottakat és a vállalati kultúrát érintő változások, fogyasztói igények, kockázati-és rizikófaktorok
Az öntudatra ébredt fogyasztó megszelidítésének művészete. Internet Hungary bemutatás.

Az öntudatra ébredt fogyasztó megszelidítésének művészete. Internet Hungary bemutatás.

A fogyasztók alkalomhoz kapcsolódó viselkedése, és döntésének befolyásolása. Ez most a dolgunk.
Mesterséges intelligencia és algoritmusai

Mesterséges intelligencia és algoritmusai

Interjú Dr. Viharos Zsolt Jánossal, a SZTAKI tudományos főmunkatársával.
Októbertől bárki csatlakozhat a Women in Technology Hungary egyesülethez

Októbertől bárki csatlakozhat a Women in Technology Hungary egyesülethez

A szervezet a technológia területén tevékenykedő nők és férfiak jelentkezését várja.
1/57