The Big Screen! Mutasd a képernyődet, megmondom ki vagy!

The Big Screen! Mutasd a képernyődet, megmondom ki vagy!

The Big Screen az Internet Hungary-n: mit tudnak az online média marketingeszközök?
Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Miért nem szeretnek a fogyasztók fizetni tartalmakért annak ellenére, hogy sok szolgáltatást vesznek igénybe?
Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Most a pandémia közepén nagy a kísértés, hogy a cégek teljesen átvándoroljanak az online térbe és a profiljukat alapjaiban újragondolják.
Milyen eszközökkel húzzuk ki a marketinget a fekete hattyú árnyékából?

Milyen eszközökkel húzzuk ki a marketinget a fekete hattyú árnyékából?

Fél évtized is lehet, hogy a szakmánk kiheverje az ütést, ha az előttünk álló hónapokban nem vagyunk körültekintőbbek, ugyanakkor bátrabbak is.
Mérő László: a megérzés matematikája

Mérő László: a megérzés matematikája

Beszélhetünk-e logikáról, logikus gondolkodásról, ha Kati néni az álmai alapján, pusztán a megérzései által, de eltalálja a heti lottó számokat?
1/3