Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

Magyarország eléggé élen jár az elektronikus fizetésben, de a globális ígéretek még szédítőbbek. Az a 2019-es Internet Hungary-n, tucatnyi előadó szemüvegén keresztül bepillanthattunk a legfrissebb trendekbe.
Amikor a flow átáll az Erő sötét oldalára

Amikor a flow átáll az Erő sötét oldalára

Megnéztük, hogy melyek azok a helyzetek, ahol jobb lenne, ha a flow még csak említés szintjén sem jelenne meg.
A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

Magyarország eléggé élen jár az elektronikus fizetésben, de a globális ígéretek még szédítőbbek. Az a 2019-es Internet Hungary-n, tucatnyi előadó szemüvegén keresztül bepillanthattunk a legfrissebb trendekbe.
A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A cég a toborzás és a képzések területén aratott sikereket, de azt vallják: minden olyan cégnél helyük van, ahol foglalkoznak az emberekkel.
1/22