Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
Ezekre figyelj az online állásinterjún - bombabiztos tanácsok

Ezekre figyelj az online állásinterjún - bombabiztos tanácsok

A távoli munkavégzéssel jelentősen megváltozott az állásinterjúk és a munkamegbeszélések forgatókönyve.
Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Az online előfizetőkre építő Politis.hu nem csak tartalomban, de üzleti modellben is újítana a magyar médiapiacon. Az index.hu korábbi főszerkesztője szerint olyan közéleti lapra van szükség, ahol az újságírók cikkek írásával töltik az idejüket, és nem lájk-vadász bugyuta vagy hatásvadász cikkek másolásával és átvételével. Ez nem csak az újságírók számára lehet fontos, hanem a hirdetőknek is.
Podcast a Spotify-ban?

Podcast a Spotify-ban?

A Spotify olyan előfizetésen gondolkozik, amiben nincs zene, csupán podcastek.
Elindult a Médiapiac új rovata

Elindult a Médiapiac új rovata

Alkotni születtünk!
1/75