Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Ha valaki több mint 20 évet tölt el marketingesként, akkor nemcsak sikerre vitt kampányok lehetnek a tarsolyában.
Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Csokrokba szedtük az utóbbi hónapokban megjelent interjúkat, ha lemaradtál, most pótolhatod Ezúttal az áprilisi beszélgetéseinket olvashatod.
Már a kreativitás sem a régi

Már a kreativitás sem a régi

A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.
Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat. Bánki Attila pedig épp erre vállalkozott.
Döntsd el előre, hogyan fogsz dönteni! – Interjú Sandy Vacival

Döntsd el előre, hogyan fogsz dönteni! – Interjú Sandy Vacival

Interjú Sandy Vaci kanadai-magyar üzletemberrel, a CodeBreakers viselkedésalapú megközelítéssel dolgozó üzleti tanácsadócég alapítójával.
1/76