Az Indamedia 2023-ban megszilárdította pozícióját a podcast piacon

Az Indamedia 2023-ban megszilárdította pozícióját a podcast piacon

Az Indamedia csoport nagy hangsúlyt fektet a podcast-üzletág fejlesztésére és a kínálat színesítésére – ennek köszönhetően több mint 3 milliós összhallgatottsággal zárta a tavalyi évet. A portfólió legnépszerűbb podcastje a Totalcaron futó Égéstér, amely egy év alatt csaknem egymilliós hallgatottságot ért el.
A számok magukért beszélnek Az index és a Femina is közönségkedvenc

A számok magukért beszélnek Az index és a Femina is közönségkedvenc

Legyen szó közéleti hírekről, vagy akár női tematikájú tartalmakról az Indamedia kiadványainak tartalma köti le leginkább a hazai internetezőket - derült ki az online közönségmérés idén nyártól elérhető, legújabb mutatószámából.
Az Indamedia és a Mediaworks megállapodása új távlatokat nyit az online hirdetési piacon

Az Indamedia és a Mediaworks megállapodása új távlatokat nyit az online hirdetési piacon

Stratégiai együttműködést kötött az Indamedia csoport és a Mediaworks Hungary. Az Indamedia népszerű, teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik.
Vezérigazgató-helyettest nevezett ki az Indamedia

Vezérigazgató-helyettest nevezett ki az Indamedia

A cégcsoport korábbi portfólió igazgatója, Abonyi Bernadett január 1-től tölti be az új pozíciót.
Elismert kreatív szakemberrel erősít az Indamedia Csoport

Elismert kreatív szakemberrel erősít az Indamedia Csoport

A Republic Grouptól érkezett az Indamedia új kreatív szakembere, aki két meghatározó pozíciót is betölt a cégcsoportban.
1/3