IPRA Golden World Awards - Kategóriagyőztes a Mastercard és az Uniomedia Csoport

IPRA Golden World Awards - Kategóriagyőztes a Mastercard és az Uniomedia Csoport

Legjobbnak választották az IPRA Golden World Awards-on a Mastercard kampányát. A Mastercard együttműködik Mautner Zsófi gasztro bloggerrel és több őstermelővel is, hogy közösen motiválják az őstermelők kereskedelmi szektorát a kártyás fizetés bevezetésére, ezzel is támogatva a fenntarthatóságot.
Két IPRA Golden World Awards díjat nyert a Lounge Group PR divíziója

Két IPRA Golden World Awards díjat nyert a Lounge Group PR divíziója

A Szerencsejáték Zrt-nek és a Budapest Airportnak megvalósított kampányokat a PR szakma Oscar-díjaként is számontartott IPRA Golden World Awards győztesei közé választotta a 43 főből álló zsűri. A Nemzetközi PR Szövetség által meghirdetett versenyre idén ráadásul rekordszámú pályázat érkezett: az európai nevezéseken túl amerikai, afrikai, közel-keleti és ázsiai kampányok is megmérettették magukat.
2 díjat nyert az Uniomedia az IPRA-n!

2 díjat nyert az Uniomedia az IPRA-n!

A PR-szakma Oscarjának is tekintett nemzetközi versenyen az Uniomedia 2 aranyat is elhozott az idei IPRA-ról! Az 1990 óta kiosztott díjak magas presztízse miatt kiemelkedő, hogy a magyarországi pályázók közül idén egyedül ők részesültek ebben az elismerésben.
Hét IPRA Golden World Awards díjra esélyes a Lounge Group PR divíziója

Hét IPRA Golden World Awards díjra esélyes a Lounge Group PR divíziója

A Szerencsejáték Zrt-nek, a Budapest Airportnak és a Jófogásnak megvalósított kampányokon kívül a Lounge Group saját, nagyszabású, kontinenseken átívelő kutatáskommunikációs projektjét is a PR szakma Oscar-díjaként számontartott IPRA Golden World Awards döntősei közé választotta a 43 főből álló zsűri.