Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA

Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA

A kampány rámutat arra, hogy fenntartható módon élni egyszerű, s közben a környezetünket óvhatjuk és pénzt takaríthatunk meg.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
Ikea-effektus: hogy szeretni tudjuk a munkánk

Ikea-effektus: hogy szeretni tudjuk a munkánk

A Hrpwr cikke az alkotás örömére rámutatva ad tanácsot. Nem csak cégvezetőknek ajánlott.
Komoly újítással jön az Ikea

Komoly újítással jön az Ikea

A svéd bútoróriás új utakat próbál ki: a használtbútor-kereskedelem piacára lép, és saját termékeit vásárolja vissza, hogy aztán újraértékesítse.
Tovább nőtt a határokon átívelő e-kereskedelem volumene

Tovább nőtt a határokon átívelő e-kereskedelem volumene

A tanulmány az Európai Unió 16 legrégebbi tagállamának adatai alapján készült.
3/5