Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Ikea-effektus: hogy szeretni tudjuk a munkánk

Ikea-effektus: hogy szeretni tudjuk a munkánk

A Hrpwr cikke az alkotás örömére rámutatva ad tanácsot. Nem csak cégvezetőknek ajánlott.
Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Tovább nőtt a határokon átívelő e-kereskedelem volumene

Tovább nőtt a határokon átívelő e-kereskedelem volumene

A tanulmány az Európai Unió 16 legrégebbi tagállamának adatai alapján készült.
1/3