Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Ikea-effektus: hogy szeretni tudjuk a munkánk

Ikea-effektus: hogy szeretni tudjuk a munkánk

A Hrpwr cikke az alkotás örömére rámutatva ad tanácsot. Nem csak cégvezetőknek ajánlott.
16 év után folytatott egy reklámot az IKEA

16 év után folytatott egy reklámot az IKEA

Ez is mutatja, hogy jó újrahasznosítani.
Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Az IKEA megint rátapintott a lényegre

Az IKEA megint rátapintott a lényegre

Nem csak szuper bútorokat csinál az IKEA, de a környezetre is figyel.
1/2