A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán

Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán

A Reboot Hungary csütörtöki adásának témája, hogy mi lenne velünk a globális online hirdetési platformok nélkül. Ez sok hirdetőnek okozna nehézséget, de munkahelyek százait és tízmilliárdos adóbevétel többletet hozna az országnak.
Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő Yasar Umut helyére.
Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát

Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát

Beszámoló az IAB Café Fókuszban a podcast rendezvényéről.
Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán.

Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán.

A Reboot Hungary csütörtöki adásának témája, hogy mi lenne velünk a globális online hirdetési platformok nélkül. Ez sok hirdetőnek okozna nehézséget, de munkahelyek százait és tízmilliárdos adóbevétel többletet hozna az országnak.
1/16