55 milliárd euró: kőkeményen hasít az európai reklámpiac

55 milliárd euró: kőkeményen hasít az európai reklámpiac

Tíz év alatt négyszeresére bővült a torta.
Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Megjelent az Effie hazai rangsora, amin legjobb megbízók és ügynökségek szerepelnek, mint a Coca Cola és az ACG.
A crossmedia kampányok keretei: mutatjuk az elemzést

A crossmedia kampányok keretei: mutatjuk az elemzést

Elkészült az IAB Hungary második 1/1 vizsgálatának összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg számunkra.
Fókuszban az adatok

Fókuszban az adatok

A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében.
Miért a digitális videó?

Miért a digitális videó?

Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét és most a digitális videó témaköréhez várják a szakértők válaszait. Sólyom Balázs (UPC, IAB elnökségi tag írása)
1/14