Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán

Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán

A Reboot Hungary csütörtöki adásának témája, hogy mi lenne velünk a globális online hirdetési platformok nélkül. Ez sok hirdetőnek okozna nehézséget, de munkahelyek százait és tízmilliárdos adóbevétel többletet hozna az országnak.
Digitális marketing: Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

Digitális marketing: Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.
Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.
Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő Yasar Umut helyére.
Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary

Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary

A hazai on demand audió médiapiac folyamatosan színesedő tartalomkínálata és a hirdetői költések egyre jelentősebb megjelenése miatt az IAB Hungaryn be-lül megalakult az Audió munkacsoport. Cél a piaci sztenderdek, a professzioná-lis médiapiaci működés kereteinek megteremtése.
1/15