Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary

Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary

A hazai on demand audió médiapiac folyamatosan színesedő tartalomkínálata és a hirdetői költések egyre jelentősebb megjelenése miatt az IAB Hungaryn be-lül megalakult az Audió munkacsoport. Cél a piaci sztenderdek, a professzioná-lis médiapiaci működés kereteinek megteremtése.
55 milliárd euró: kőkeményen hasít az európai reklámpiac

55 milliárd euró: kőkeményen hasít az európai reklámpiac

Tíz év alatt négyszeresére bővült a torta.
Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Megjelent az Effie hazai rangsora, amin legjobb megbízók és ügynökségek szerepelnek, mint a Coca Cola és az ACG.
Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.
Fókuszban az adatok

Fókuszban az adatok

A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében.
1/15