Social media területtel kiegészülve folytatja működését az IAB Hungary influencer marketingért felelős munkacsoportja

Social media területtel kiegészülve folytatja működését az IAB Hungary influencer marketingért felelős munkacsoportja

Social media és Influencer Munkacsoport néven folytatja tevékenységét az IAB Hungary influencer marketing területért felelős szakmai közössége. Nevük változása feladatkörük bővítését jelzi: a jövőben többek között közvetlen kapcsolat kiépítésén dolgoznak a közösségimédia-platformot üzemeltetőkkel, ajánlásokat fogalmaznak meg a sikeres posztolási gyakorlat kapcsán, és javaslatokat a mesterséges intelligenciával generált tartalmak eredményes alkalmazásához.
Áttörés előtt a hazai retail media piac

Áttörés előtt a hazai retail media piac

Teltházzal zajlott az első retail mediáról szóló rendezvényünk, és a téma aktualitását az is mutatja, hogy a zsúfolt program rengeteg érdekes információval szolgált, és az eseményt szervező munkacsoportunk is gyors bővülést mutat.
Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Már elérhető az IAB Hungary tavasszal megalakult Retail Media Munkacsoportjának első, a retail media gyakorlati alkalmazásáról szóló útmutatója, amelyet az IAB Europe Retail Media 101 guide fordításából, a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével készítettek.
Szóviccek, TikTok és szemkamera – Ezek lettek az IAB 2024-es Legjobb szakdolgozat pályázatának győztes témái

Szóviccek, TikTok és szemkamera – Ezek lettek az IAB 2024-es Legjobb szakdolgozat pályázatának győztes témái

Az IAB Hungary március 28-án kihirdette a Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 című pályázatának nyerteseit, akiket konzulenseikkel együtt díjazott. Az Atmedia, a GroupM és az OMD által támogatott verseny ünnepélyes díjátadójára a Duna Towerben, az Omnicom Media Group székházában került sor.
Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével 2024 novemberében alapozó kutatást végzett az e-kereskedők körében a retail media jelenlegi helyzetéről, amelynek eredményeit a november végén tartott DigitalHungary Klub retail media témájú szakmai rendezvényén mutatták be. A felmérés fontosabb megállapításai az alábbiakban olvashatók.
1/18