200 milliárd fölött a digitális reklámköltés: megjelent az IAB Hungary AdEx 2024 és az AdExpect 2025 kiadványa

200 milliárd fölött a digitális reklámköltés: megjelent az IAB Hungary AdEx 2024 és az AdExpect 2025 kiadványa

Az IAB Hungary idén is elkészítette az előző év digitális reklámköltéseinek alakulását és főbb trendjeit áttekintő AdEx riportját, és a piaci szakemberek idei évi várakozásait, becsléseit tükröző AdExpect kutatását.
Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportjaiban

Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportjaiban

A januárban zajlott elnökségi választás után az IAB Hungary munkacsoportjai is tisztújítást tartottak február végén.
Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary szakmai szervezet, egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.
200 milliárd fölött a digitális reklámköltés: megjelent az IAB Hungary AdEx 2024 és az AdExpect 2025 kiadványa

200 milliárd fölött a digitális reklámköltés: megjelent az IAB Hungary AdEx 2024 és az AdExpect 2025 kiadványa

Az IAB Hungary idén is elkészítette az előző év digitális reklámköltéseinek alakulását és főbb trendjeit áttekintő AdEx riportját, és a piaci szakemberek idei évi várakozásait, becsléseit tükröző AdExpect kutatását.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
1/14