Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Már elérhető az IAB Hungary tavasszal megalakult Retail Media Munkacsoportjának első, a retail media gyakorlati alkalmazásáról szóló útmutatója, amelyet az IAB Europe Retail Media 101 guide fordításából, a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével készítettek.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Karácsonyi reklám nyerte az IAB Hungary Év videós hirdetése 2023 versenyét

Karácsonyi reklám nyerte az IAB Hungary Év videós hirdetése 2023 versenyét

A rövid, videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja tavaly nyáron azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2023-as év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 8-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary

Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.
1/12