PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary

PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek legfontosabb célja, hogy az ernyőszervezet részeként lehetőséget adjon a közös gondolkodásra, a PPC hirdetési modellel kapcsolatos legújabb ismeretek átadására, és olyan egységes ajánlásokat fogalmazzon meg a pay per click alapú vásárlásban érdekelt piaci szereplők számára, amelyek ezen hirdetési szegmens sikeres működéséhez, alakításához szükségesek.
Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről: megszületett a 2021-es eredmény, indul a 2022-es pályázat

Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről: megszületett a 2021-es eredmény, indul a 2022-es pályázat

Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye.
Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary

Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary

Januártól Papliczky Pál veszi át Kenessey Adrientől a magyar IAB operatív vezetői feladatait.
A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
1/11