Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Sopov István körül az elnökség megújult.
Egy tucatnyi új taggal bővült az IAB Hungary tagsága

Egy tucatnyi új taggal bővült az IAB Hungary tagsága

2018 ősze óta folyamatos a bővülés, immár 86 tagnál a szervezet.
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
Fórumot szervez az IAB Hungary a videohirdetés megvitatására

Fórumot szervez az IAB Hungary a videohirdetés megvitatására

Az IAB Hungary 1/1 projekt kutatásában rajzolódott ki olyan ellentét a médiatulajdonosok és a hirdetők között, amit további szakmai vita fog követni.
IAB Hungary: 13%-os növekedést várnak a szakértők 2019-re a digitális reklámköltésekben

IAB Hungary: 13%-os növekedést várnak a szakértők 2019-re a digitális reklámköltésekben

Az IAB Hungary az Evolution 2019 konferencia keretében számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól és 2019-es prognózisáról.
1/9