Ezeket tartsd szem előtt, mielőtt döntést hozol a reklámköltségekről

Ezeket tartsd szem előtt, mielőtt döntést hozol a reklámköltségekről

Felsorolni is hosszú volna, milyen nehézségek sorakoztak fel az elmúlt egy évben: a meredeken emelkedő infláció, az elszabadult energiaárak, az akadozó ellátási láncok és az orosz-ukrán háború csak pár ezek közül. Mind az üzleti eredményesség ellen ható tényezőknek tűnnek, mégis van esély arra, hogy sikereket érj el az online hirdetéseid révén. Hogyan? Daniel Knapp, az IAB Europe vezető közgazdásza foglalta össze a Meta Marketing Summit EMEA 2023 konferencián.
Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát

Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát

Beszámoló az IAB Café Fókuszban a podcast rendezvényéről.
Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán.

Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán.

A Reboot Hungary csütörtöki adásának témája, hogy mi lenne velünk a globális online hirdetési platformok nélkül. Ez sok hirdetőnek okozna nehézséget, de munkahelyek százait és tízmilliárdos adóbevétel többletet hozna az országnak.
A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán

Megadta magát a Facebook a reklámadónak, de még így is tízmilliárdokat bukik az ország a globálisok adózási gyakorlatán

A Reboot Hungary csütörtöki adásának témája, hogy mi lenne velünk a globális online hirdetési platformok nélkül. Ez sok hirdetőnek okozna nehézséget, de munkahelyek százait és tízmilliárdos adóbevétel többletet hozna az országnak.
1/16