A PopJohn sztorija. Egy sokmilliárd dolláros piacot célzott meg egy mentális egészségfejlesztő appot fejlesztő magyar startup

A PopJohn sztorija. Egy sokmilliárd dolláros piacot célzott meg egy mentális egészségfejlesztő appot fejlesztő magyar startup

Egy 38 milliárd dolláros piacra készülnek betörni a mentális egészséget fejlesztő applikációval egy hazai startup alapítói. Mindössze egy év alatt összeraktak egy komplex alkalmazást és lefuttattak három társadalmilag is jelentős kampányt. Pontos menetrendjük van arról, hogy mikor keresnek befektetőt, bár addig főleg önfinanszírozásban működik a cég. A PopJohn app négyfős alapítói csapatából Babanics Írisz marketing vezetőt és Oláh Julianna pszichológust kérdeztük.
Az idén is keresik az Év Trénerét!

Az idén is keresik az Év Trénerét!

A Tréneri Edzőtábor Egyesület az idén is meghirdeti „Az Év Trénere Díj” pályázatát, melynek célja, hogy azokat a trénereket díjazza, akik olyan innovatív tréninggyakorlatokkal, módszerekkel, eszközökkel gazdagítják és viszik előre a tréning szakmát, ami elismerésre méltó.
A játékosítás az emberi psziché legmélyebb rétegeit érinti meg

A játékosítás az emberi psziché legmélyebb rétegeit érinti meg

Véget ért az emberiség büntetésen és jutalmazáson alapuló motivációs korszaka – állítja Dr. Fromann Richárd szociológus, a JátékosLét Kutatóközpont alapító ügyvezetője. A szakember szerint az élmény vált az egyik legerősebb motivációs faktorrá és eljött az ideje a társadalmi intézmények flow alapú átszervezésére. Interjúnkból kiderül az is, hogy a játék és a gamifikáció hogyan hat a pszichére, milyen alapokon szervezi a közösségeket, hogyan teszi jobbá az egyén életminőségét, hol vannak a veszélyei és hogyan lehet leképezni a bizniszben.
Valóban nehéz velük? Ilyen hatással lehetnek a Z-generációs munkavállalók cégünkre

Valóban nehéz velük? Ilyen hatással lehetnek a Z-generációs munkavállalók cégünkre

Önző, megbízhatatlan, lusta: többnyire ezek a sztereotípiák élnek az emberek fejében a Z-generáció tagjairól, ezért a munkáltatók sokszor ódzkodnak az alkalmazásuktól. Vajon a ´97 után születettekről szóló előítéletek megalapozottak, vagy a beléjük vetett bizalom hosszútávon kifizetődő a cégek számára?
A gyerek első mobilja: erre figyeljünk, hogy ne érjen meglepetés

A gyerek első mobilja: erre figyeljünk, hogy ne érjen meglepetés

A gyerek már hosszú ideje könyörög, hogy végre neki is legyen mobilja – mint (állítása szerint) mindenki másnak az osztályában. Ha ismerős a történet, most jó helyen jár: összeszedtünk néhány hasznos tudnivalót a témában.
1/7