Harmadával kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

Harmadával kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

A vállalati és a reklámpiaci adatok elemzése bizonyítja: elértéktelenedett a hazai média árazása. A nagyvállalatok forgalmuk alig 0,4 százalékát költik médiavásárlásra.
Tavaly naponta 27 ezer hirdetés került fel a Jófogásra

Tavaly naponta 27 ezer hirdetés került fel a Jófogásra

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.
Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.
A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
Kezeljük fenntartással a személyre szabott hirdetéseket

Kezeljük fenntartással a személyre szabott hirdetéseket

Az algoritmikus ajánlások mára egyet jelentenek a platformhasználattal: a személyre szabott tartalmak és hirdetések éppen annyira velejáró elemei online jelenlétünknek, mint a csevegés a barátokkal vagy a posztolás az éppen aktuális utazásunkról. Az ilyen ajánlórendszerek ugyanakkor közel sem hibátlanok. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), az online platformok magyarországi digitális szolgáltatási koordinátoraként úgy véli, hogy az uniós szabályozás mellett a felhasználói tudatosság is elengedhetetlen ahhoz, hogy ne vesszünk el az ajánlórendszerek útvesztőjében.
2/32