Mindenki mással szórakozik?! Mindenki máshol szórakozik?! Hogy érheted így el a célcsoportod?

Mindenki mással szórakozik?! Mindenki máshol szórakozik?! Hogy érheted így el a célcsoportod?

Hol lesznek elérhetőek a médiafogyasztók a szórakoztatás online terében? A szeptember 17-i Reboot Hungary-hez kapcsolódó cikk.
9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

Nem is olyan régen még hatalmas összegekért nyomtattak ki papírra leveleket, amelyeket borítékba helyeztek, megcímeztek majd feladtak a postára.
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

A New Land Media médiaigazgatója beszélt a vállalatok pandémiás reakcióiról és a lehetséges stratégiákról is.
B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

Ha nőknek adsz el, tudnod kell, hogy ezerfélék, különböző élethelyzetekkel. Tudod-e, hirdetéseidben kihez beszélsz valójában?
1/20