2020 az inga és a bizonyosság éve - mi a helyzet a médiapiacon és mi várható?

2020 az inga és a bizonyosság éve - mi a helyzet a médiapiacon és mi várható?

Hidvégi Krisztinával, a New Land Média médiaigazgatójával visszatekintettünk, hogy aztán egy csipetnyit jövendöljünk.
Most lépünk igazán az alkalmazkodás és fejlődés sorába - tanácsok marketingszakemberektől

Most lépünk igazán az alkalmazkodás és fejlődés sorába - tanácsok marketingszakemberektől

Miként változik a kereskedelem, az üzleti modellek a koronavírus hatására? Miképpen fog megváltozni a reklám és a hirdetések lebonyolítása?
Márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

Márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik.
Az outdoor  hirdetések még a kijárási korlátozások alatt is elértek 8,5 millió embert – interjú Samu Tímeával

Az outdoor hirdetések még a kijárási korlátozások alatt is elértek 8,5 millió embert – interjú Samu Tímeával

A második hullámra a hirdetők felismerték, hogy továbbra is ez a talán legszélesebb elérést biztosító médiafelület.
A minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

A minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
1/23