Napjaink médiapiaci értékparadoxona

Napjaink médiapiaci értékparadoxona

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetőjének cikke.
Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.
Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.
Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

A digitális területen tevékenykedők, ha nem is kísérték végig tüzetesen a banner eddigi pályafutását, mégis temérdek megoldással találkozhattak, és megélhették már, hogy hogyan is próbáljuk meg felruházni újabb és újabb küldetéssel ezt a megoldást.
Félelem és reszketés Programmaticában

Félelem és reszketés Programmaticában

Aki a programmatic reklám világában él, az állandó fenyegetettségben tengeti nyomorúságos napjait. Szabó Ákos cikke.
1/16