A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

A terület fejlődésének alapfeltétele ennek a nagyon bonyolult ökoszisztémának a megértése ügynökségi- és ügyfél oldalon is. Interjú Ács Tamással.
Állok elébe minden kihívásnak

Állok elébe minden kihívásnak

György Bence a nagyvállalati médiaközeg után ügynökséget alapított, emellett a Maccabi Európai Játékok sajtófőnökeként is találkozhatunk vele.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

Papp Gábor hirdetőként és print kiadóként is látja a hirdetési piac lehetőségeit és nehézségeit.
1/12