Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

Papp Gábor hirdetőként és print kiadóként is látja a hirdetési piac lehetőségeit és nehézségeit.
Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

A digitalizáció az utcai hirdetéseket sem kerüli el, Magyarország is beáll a sorba - interjú Samu Tímeával, a JCDecaux vezérigazgatójával.
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
Állok elébe minden kihívásnak

Állok elébe minden kihívásnak

György Bence a nagyvállalati médiaközeg után ügynökséget alapított, emellett a Maccabi Európai Játékok sajtófőnökeként is találkozhatunk vele.
1/24