Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

A GRP és a click-through nem hozza el a hatékonyságot, ezekre alapozva nem lehet a médiafelületeket hatékonyan árazni. Van azonban megoldás!
A GRP és a nézettségi verseny zsákutcája

A GRP és a nézettségi verseny zsákutcája

A lineáris tévés hirdetések vásárlása és árazása megérett az átalakulásra.
Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet

Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet

2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a Gemius és a G-Meter out of home (OOH), vagyis az otthonon kívüli tévénézettség-mérés tesztprojektje – jelentette be Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója a BigPicture konferencián. Az OOH nézés a foci EB élő közvetítései alatt 12% ratingtöbbletet jelentett a 18-59-es korosztályban, de nem csak az Európa-bajnokság esetén figyelhető meg ez a tendencia.
Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

A GRP és a click-through nem hozza el a hatékonyságot, ezekre alapozva nem lehet a médiafelületeket hatékonyan árazni. Van azonban megoldás!
Fekete hattyúk a marketingben – egyre többször jönnek

Fekete hattyúk a marketingben – egyre többször jönnek

Hirdetőknek és ügynökségeknek is többször kellett a teljes működésüket átalakítani az elmúlt évtizedben – most úgy látszik, hogy a mesterséges intelligencia és a globálisok jelenthetik a legnagyobb kihívást a működésükre.
1/36