A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfőn este online díjátadón hirdették ki idén is a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 20. hazai Effie-n döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíj is kiosztásra került
Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Megjelent az Effie hazai rangsora, amin legjobb megbízók és ügynökségek szerepelnek, mint a Coca Cola és az ACG.
Nagy tervekkel érkezik a Heineken Hungária új csúcsvezetője

Nagy tervekkel érkezik a Heineken Hungária új csúcsvezetője

Geert Swaanenburg fókuszában a magyar sörgyártás versenyképességének, illetve a hazai alapanyagok és beszállítók szerepének további erősítése áll.
A Positive Adamsky-val erősít tovább a Heineken

A Positive Adamsky-val erősít tovább a Heineken

Az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal.
Új marketingvezetővel vág neki 2019-nek a Heineken Hungária

Új marketingvezetővel vág neki 2019-nek a Heineken Hungária

2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.
3/4