100% felelősség 0% alkohol - bármit is vezetsz!

100% felelősség 0% alkohol - bármit is vezetsz!

Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük. Így született meg a Riding Is Still Driving kampányüzenet. A kezdeményezéshez egy Forma-1-es és egy W Series pilóta, valamint hazai tartalomgyártók is csatlakoztak, hogy felhívják a figyelmet: bármit is vezetsz, akkor is vezetsz.
A túlóra is olyan, mint a sör: fogyaszd felelőséggel!

A túlóra is olyan, mint a sör: fogyaszd felelőséggel!

A munka és magánélet egyensúlyának fontosságára hívta fel a figyelmet a Heineken legutóbbi kampányában. A márka elsősorban az éjszakába nyúló irodai munkának kívánt hadat üzenni, amelynek kulcsa a tudatosság. Szemléltető eszközként egy technológiai innováció is bemutatkozott. A tökéletes kikapcsolódásra tervezett Closer névre keresztelt okos sörnyitó, amely a kampány nevét is adta, egy sörnyitással képes lekapcsolni a hozzá csatlakoztatott eszközöket.
Virtuális világban főzött virtuális sört mutatott be a Heineken

Virtuális világban főzött virtuális sört mutatott be a Heineken

Különleges eseményen mutatta be legújabb innovációját a Heineken. A Decentralanden tartott bemutatón a vendégek virtuális sörrel koccinthattak, digitális ételeket fogyaszthattak, és találkozhattak a márka képviselőinek virtuális avatárjaival. A metaverzum után az érdeklődők a való életben is megkóstolhatják majd a Heineken Silvert, amely már kereskedelmi forgalomban is elérhető.
Normálissá vált a túlórázás - A hustle culture jelenség

Normálissá vált a túlórázás - A hustle culture jelenség

„Az alvás a gyengéknek való!” „Ha el akarod érni a céljaidat, dolgozz, amíg mások buliznak!” „Azért tartok itt, mert én soha nem pihenek!” Ismerősek ezek a mondatok? A hustle culture, vagyis a túlórákat és a túlhajszoltságot normalizáló attitűd napjaink egyik legkárosabb jelensége, ami hosszú távon fizikai és mentális állapotunkra is rányomja bélyegét.
Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Interjú Ludvig Orsolyával, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetőjével.
2/4