
2022. december 08. 16:29Szánj az olvasásra 2 percet!
Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük. Így született meg a Riding Is Still Driving kampányüzenet. A kezdeményezéshez egy Forma-1-es és egy W Series pilóta, valamint hazai tartalomgyártók is csatlakoztak, hogy felhívják a figyelmet: bármit is vezetsz, akkor is vezetsz.
Marketing

2022. november 30. 18:15Szánj az olvasásra 2 percet!
A munka és magánélet egyensúlyának fontosságára hívta fel a figyelmet a Heineken legutóbbi kampányában. A márka elsősorban az éjszakába nyúló irodai munkának kívánt hadat üzenni, amelynek kulcsa a tudatosság. Szemléltető eszközként egy technológiai innováció is bemutatkozott. A tökéletes kikapcsolódásra tervezett Closer névre keresztelt okos sörnyitó, amely a kampány nevét is adta, egy sörnyitással képes lekapcsolni a hozzá csatlakoztatott eszközöket.
Marketing