Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Interjú Ludvig Orsolyával, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetőjével.
A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfőn este online díjátadón hirdették ki idén is a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 20. hazai Effie-n döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíj is kiosztásra került
Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Megjelent az Effie hazai rangsora, amin legjobb megbízók és ügynökségek szerepelnek, mint a Coca Cola és az ACG.
Virtuális világban főzött virtuális sört mutatott be a Heineken

Virtuális világban főzött virtuális sört mutatott be a Heineken

Különleges eseményen mutatta be legújabb innovációját a Heineken. A Decentralanden tartott bemutatón a vendégek virtuális sörrel koccinthattak, digitális ételeket fogyaszthattak, és találkozhattak a márka képviselőinek virtuális avatárjaival. A metaverzum után az érdeklődők a való életben is megkóstolhatják majd a Heineken Silvert, amely már kereskedelmi forgalomban is elérhető.
A Positive Adamsky-val erősít tovább a Heineken

A Positive Adamsky-val erősít tovább a Heineken

Az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal.
2/4