Újra Heineken a Balaton Sound

Újra Heineken a Balaton Sound

Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója. Az idén 150 éves sörmárka a névszponzoráció mellett számos ponton kapcsolódik a szervezéshez és az egyedi programokhoz, hogy igazán emlékezetessé váljon a fesztivál. Az országszerte és nemzetközileg is népszerű rendezvény megújult dizájnnal, számtalan zenei irányzattal és különleges aktivitásokkal várja a látogatókat 2023. június 28. és július 1. között.
Max Verstappen a Heineken® 0.0 új nemzetközi nagykövete

Max Verstappen a Heineken® 0.0 új nemzetközi nagykövete

A Heineken ezzel az Oracle Red Bull Racing új partnere is egyben.
Normálissá vált a túlórázás - A hustle culture jelenség

Normálissá vált a túlórázás - A hustle culture jelenség

„Az alvás a gyengéknek való!” „Ha el akarod érni a céljaidat, dolgozz, amíg mások buliznak!” „Azért tartok itt, mert én soha nem pihenek!” Ismerősek ezek a mondatok? A hustle culture, vagyis a túlórákat és a túlhajszoltságot normalizáló attitűd napjaink egyik legkárosabb jelensége, ami hosszú távon fizikai és mentális állapotunkra is rányomja bélyegét.
Varga-Nagy Eszter a HEINEKEN Hungária új Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője

Varga-Nagy Eszter a HEINEKEN Hungária új Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője

2023. március 1-től Varga-Nagy Eszter tölti be a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezető pozícióját. A szakember egyenesen a The Coca-Cola Company-tól érkezik több, mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs, főként kereskedelmi területen szerzett széleskörű tudással, amit közéleti és stratégiai kommunikációs tapasztalattal is kiegészített.
100% felelősség 0% alkohol - bármit is vezetsz!

100% felelősség 0% alkohol - bármit is vezetsz!

Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük. Így született meg a Riding Is Still Driving kampányüzenet. A kezdeményezéshez egy Forma-1-es és egy W Series pilóta, valamint hazai tartalomgyártók is csatlakoztak, hogy felhívják a figyelmet: bármit is vezetsz, akkor is vezetsz.
1/4