Újabb nagy dobás: kibővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

Újabb nagy dobás: kibővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display felületeket is az Adevinta Classified Media Hungary Kft. sales house-a értékesíti. Ez a hazai e-kereskedelmi piacot felrázó, az ingatlan.com Zrt. cégcsoport által levezényelt tulajdonosváltást követő első nagyobb lépés a márkák közötti szinergiák hatékonyabb kihasználása felé.
16,3 millió tonna szén-dioxidtól védtük meg a Földet

16,3 millió tonna szén-dioxidtól védtük meg a Földet

Földünk fenntarthatóságáért mi is felelősek vagyunk, de vajon mit teszünk az érdekében?
Fel kell kötni a gatyát! - interjú Novák Péterrel

Fel kell kötni a gatyát! - interjú Novák Péterrel

A technológia olyan szinten és gyorsan változik és olyan újabb megoldásokat szül, ami miatt mindenkinek fel kell kötnie a gatyát az IAB munkacsoportokban is – mondja Novák Péter, az IAB Hungary elnökségi tagja, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, a Használtauto.hu ügyvezetője.
Magyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás

Magyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás

Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangolt felvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől. A felvásárlás révén egy olyan magyar online cégcsoport jön létre, amely képes felvenni a versenyt a hazai piacon egyre aktívabb régiós, tengerentúli és távol-keleti szereplőkkel is.
Közös cégbe olvad a Jófogás és a Használtautó

Közös cégbe olvad a Jófogás és a Használtautó

2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját - jelentette be a Schibsted médiavállalat.