Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Változások és válaszlépések: valóban más a jövő ügynöksége?

Változások és válaszlépések: valóban más a jövő ügynöksége?

Szolgalelkűség helyett partnerség, random ötletek helyett adatvezéreltség, és persze rugalmasság. Hampuk Richárd cikke.
Korábban rabszolgaként kezelték az ügynökségeket - interjú Hampuk Richárddal

Korábban rabszolgaként kezelték az ügynökségeket - interjú Hampuk Richárddal

A kampánydöntéseknél nagyon fontosak a megérzések és az érzelmek is, de igazán felelős döntéseket hozni csak a valós adatok birtokában lehet – állítja a Digital Hungary-nak Hampuk Richárd. A Person ügyvezetője emellett beszélt egy érdekes Facebook-kutatásról és a fogyasztók igényeiről is. Interjú a közösségi médiáról, a felgyorsult világról és a bizalomról.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Előbb tudd, hogy miért kommunikálsz, csak utána keresd, hogy hol!

Előbb tudd, hogy miért kommunikálsz, csak utána keresd, hogy hol!

Kreatív és önálló munkatársakkal lehet az ügyfelek igényeit megfelelően kiszolgálni – véli Hampuk Richárd, a Person Group tulajdonos-ügyvezetője.
1/2