„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

Hajagos Rita, a Red Lemon Media ügyvezető partnere szerint már rég nem az a kérdés, hogy a PR-nek meg kell-e újulnia.