Programmatic piaci körkép

Programmatic piaci körkép

A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.
Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Megállapodást kötött az Adformmal a HOPPex

Megállapodást kötött az Adformmal a HOPPex

Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér. Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
A hazai programmatic piaci trendjei

A hazai programmatic piaci trendjei

Az elmúlt év során tovább változtak a médiafogyasztási szokások, a pandémia felgyorsította a digitális transzformációt számos területen.
A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A programatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. Az infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze.
1/3