
2023. február 24. 17:25Szánj az olvasásra 2 percet!
A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.
Marketing

2021. február 08. 04:04Ihász IngridSzánj az olvasásra 2 percet!
A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Marketing

2020. február 10. 13:30Szánj az olvasásra 2 percet!
Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér. Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
Marketing