Hirdessen a tévékben, ezzel is a hazai gazdaságot védjük!

Hirdessen a tévékben, ezzel is a hazai gazdaságot védjük!

A legtöbbet fogyasztott médiatípus még mindig a televízió. Nem csak azért kell hirdetni, mert sokan nézik a tévét, ezzel a gazdaságunkat is védhetjük.
„Sosem hittem el, hogy elég, ha az ember egy lábon áll” – interjú Hegyi Nórával

„Sosem hittem el, hogy elég, ha az ember egy lábon áll” – interjú Hegyi Nórával

Hegyi Nóra rendező, producer, kreatív szakember, az üzleti filmek szakértője, volt televíziós műsorvezető, jelenleg pedig a Kolibri Pictures tulajdonos-ügyvezetője. Cégvezetőként kollégáival nem csupán arra vállalkozik, hogy hosszabb-rövidebb filmek gyártásával gazdasági társaságok imázsát építse, kríziskommunikációját szakértelemmel kezelje. A versenyszférán kívül Nóra társdalami szerepvállalása is jelentős: számos civil közösség tudhatja magáénak a Kolibri Pictures szakmai és mozgóképi támogatását.
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
„Connected TV – Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet” Podcast ajánló

„Connected TV – Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet” Podcast ajánló

Vendégem ezúttal Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetője.
„Persze, szuper az egyenjogúság, de hát nincs – egyik oldal számára sem”

„Persze, szuper az egyenjogúság, de hát nincs – egyik oldal számára sem”

Interjú Metykó Zsófia szegmens marketing vezetővel.
1/6