Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Cél(om) keresése - Hajózzunk a hömpölygő piac hullámain!

Cél(om) keresése - Hajózzunk a hömpölygő piac hullámain!

10 részes videósorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait!
Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke

Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke

A 2022-2024-es időszakra elnököt, elnökséget és felügyelő Bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése.
Médiapiac, koronavírus, kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Médiapiac, koronavírus, kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
1/3