Utolsóként a Gránit Bank is áthárítja az illetékemelést

Utolsóként a Gránit Bank is áthárítja az illetékemelést

A nagyobb lakossági bankok közül utoljára a Gránit Bank is közzétette a pénzügyi tranzakciós illetékemelés áthárítását – értesült a BiztosDöntés.hu. Ezzel együtt is, a Gránit Bank még mindig az egyik legolcsóbb választási lehetőséget kínálja a hazai bankszámla és bankkártya szolgáltatások között.
Pénzgyűjtéssel segíti a Gránit Bank az árvízkárosultakat, amelyhez mások is csatlakozhatnak

Pénzgyűjtéssel segíti a Gránit Bank az árvízkárosultakat, amelyhez mások is csatlakozhatnak

Adománygyűjtő számlaszámot (12100011-18000737-00000000) nyitott a Gránit Bank az árvíz által sújtott helységek, emberek megsegítése és támogatása érdekében. A bank több millió forintos azonnali, rendkívüli támogatást is nyújt erre a célra, és várja mindenki hozzájárulását, akinek lehetősége van e nemes célt anyagilag támogatni.
Betéti kamatot emelt a Gránit Bank: évi 6%, 3 hónapos lekötésre és 3,75% lekötés nélkül

Betéti kamatot emelt a Gránit Bank: évi 6%, 3 hónapos lekötésre és 3,75% lekötés nélkül

A Gránit Bank 2024 július végével évi 6 százalékra (EBKM 6,00%) emelte a 3 hónapra leköthető Gránit eBank betét éves kamatát és 3,75 százalékra (EBKM 3,75%) növelte a lekötés nélküli kamatot a Gránit Kamat Plusz bankszámla esetében. Emellett az ügyfélélmény növelése érdekében megújította, látványosabbá és informatívabbá tette a mobilbanki betétlekötést. A Gránit eBank mobilbanki alkalmazásnak egyik legnépszerűbb funkciója a gyors és egyszerű betétlekötés, a bank lakossági ügyfelei a betétek közel 100 százalékát már így kötik le.
Vezető fintech cég a Gránit Bank partnere Romániában a szelfis számlanyitásnál

Vezető fintech cég a Gránit Bank partnere Romániában a szelfis számlanyitásnál

A digitális ügyfélazonosítás területén nemzetközileg elismert Onfido megoldását választotta a Gránit Bank a romániai, határon átnyúló szolgáltatásaihoz.
Új biztonsági megoldás a telefonos csalások kivédésére

Új biztonsági megoldás a telefonos csalások kivédésére

A Gránit Bank ügyfelei mostantól a Gránit eBank applikációban néhány kattintással ellenőrizhetik, hogy a bank ügyintézőjével beszélnek-e telefonon. A napokban - a piacon az elsők között - bevezetett innovációjának egyedi vonása, hogy a hívást indító ügyintézőt is név szerint beazonosítja, így az ügyfelek a funkció használatával kivédhetik a hamis, adathalász céllal indított hívásokból eredő kárt.
1/5