Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.
A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A tévés hirdetéseknél várható jövőre, hogy sok év után reál mértékben is növekedni tudnak az árak. Hosszú évekbe telhet azonban, hogy a hirdetések ára elérje korábbi szintjét.
Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
1/2