2023. március 17. 09:18Szánj az olvasásra 1 percet!
Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó időtlen, erős és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.
Marketing
2022. október 13. 14:32Szánj az olvasásra 3 percet!
Női jogok, body positivity, ökotudatosság, a nőket érintő sztereotípiák leépítése – csak néhány fontos eszme és küldetés azok közül, melyek kihangosításában Magyarországon úttörő volt a most 18 éves GLAMOUR magazin. A glossy hazai főszerkesztője a kezdetek óta az a Maróy Krisztina, aki a nyugati divat világából érkezve tudott forradalmit alkotni csapatával a trendek és formabontó témák után érdeklődő női közönségnek.
Média