Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
A célzás evolúciója a marketingben

A célzás evolúciója a marketingben

A 25. Internet Hungary konferencián Metykó Tibor, az Euronics marketing és kommunikációs igazgatója a célzási stratégiák fejlődését mutatta be, a hagyományos módszerektől az attitűd alapú megközelítésekig.
Nem vész el, csak átalakul a hagyományos média

Nem vész el, csak átalakul a hagyományos média

Több időt töltenek az interneten a baby boomerek, mint a Z generáció tagjai – egyebek mellett ez derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss elemzéséből, amely az egyes generációk médiafogyasztási szokásait vetette össze a 2024 első negyedévében készült felmérések alapján.
Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
Fiatal főnökök és generációs problémák: Ilyen eszközökkel működtethető zökkenőmentesen a cég

Fiatal főnökök és generációs problémák: Ilyen eszközökkel működtethető zökkenőmentesen a cég

Közel 900 ezer vállalkozás működik ma Magyarországon, amelyek nagy része mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül. A kkv-k adják tehát a magyar gazdaság gerincét és tartópillérét, éppen ezért fontos, hogy ezek a vállalkozások jól és biztosan működjenek. Ehhez azonban olyan eszköztárra van szüksége a cégvezetőknek, amelynek segítségével a vállalkozás gyakorlatilag önjáróként működhet generációváltás esetén is.
1/9