A mindenütt jelenlévő média – Interjú: Jakab Roland

A mindenütt jelenlévő média – Interjú: Jakab Roland

Gondoltuk volna tíz éve, hogy az Airbnb típusú online lakásbérlési rendszerek képesek lesznek ingatlanbummot generálni a Belvárosban? – teszi fel ezt a fontos kérdést Jakab Roland, az Ericsson Magyarország ügyvezető igazgatója, a Magyar Európai Üzleti Tanács (HEBC) elnöke, illetve az IVSZ Digitális transzformációért felelős alelnöke. Szerinte magyar médiapiac legjellemzőbb sajátosságai a magas fizetős TV penetráció, a magas mobil penetráció és az árérzékenység.
Túl a fősodron

Túl a fősodron

Szükség van más típusú közgazdasági alapvetésekre. A profit maximalizálásán és az állandó növekedésen túl is van élet, s az valószínűleg teljesebb a mostaninál – hangsúlyozta Köves Alexandra, a Corvinus Egyetem egyetemi adjunktusa, az ökológiai közgazdaságtan képviselője.