Egyre többen intézik online a heti nagybevásárlást

Egyre többen intézik online a heti nagybevásárlást

Az FMCG kategória volt az e-kereskedelmi piac leggyorsabban növekvő szektora 2018-ban.
A netes vásárlásokat is magyarosan oldjuk meg

A netes vásárlásokat is magyarosan oldjuk meg

Imádunk készpénzzel fizetni!
Így kell(ene) szülinapra vásárolni

Így kell(ene) szülinapra vásárolni

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérésének segítségével már tudományosan szerezhetünk örömet szeretteinknek.
Itt a nagy magyar kajakutatás!

Itt a nagy magyar kajakutatás!

No persze, majd pont az étkezésünk ne digitalizálódott volna.
Ezeket a programokat szerették a legjobban a családos vásárlók

Ezeket a programokat szerették a legjobban a családos vásárlók

Inspirációt és programokat keresünk a Bónusz Brigád programötletei között.
1/2