Gyülekeznek a viharfelhők az online marketing egén

Gyülekeznek a viharfelhők az online marketing egén

Ha lassan is, de biztosan változik a digitális marketing helyzete: világszerte egyre jobban szigorodnak az adatok felhasználásának lehetőségei.
Közel 3 milliárd eurónyi GDPR-bírságot hozott a 2022-es év Európában

Közel 3 milliárd eurónyi GDPR-bírságot hozott a 2022-es év Európában

2022-ben 2,92 milliárd euró értékben szabtak ki GDPR-bírságot Európában, amely több mint kétszeres növekedést jelent az előző évi büntetések összértékéhez képest – derül ki a DLA Piper által publikált globális tanulmányból*. A riport, amellett, hogy összegzi és bemutatja a tavalyi évben Magyarországon, valamint további 30 európai államban kiszabott GDPR-bírságok mértékét, átfogó képet ad a végrehajtási trendekről és betekintést enged a várható fejleményekbe is.
Beváltotta a GDPR a hozzá fűzött reményeket

Beváltotta a GDPR a hozzá fűzött reményeket

Az adatvédelmi rendelet bevezetés óta eltelt két évét értékelte jelentésében az Európai Bizottság.
Mit tehetünk, ha kikerül rólunk egy nem kívánt kép a netre?

Mit tehetünk, ha kikerül rólunk egy nem kívánt kép a netre?

A gyakorlatban még mindig kevesen tudják, milyen következményekkel jár másokról fotót készíteni vagy megosztani azt az interneten. Általános vélemény, hogy a saját magunk által készített fotóval azt csinálunk, amit akarunk. Ez azonban nem is lehetne messzebb az igazságtól - mondja a szakértő, aki szerint a felnőtteket és a gyerekeket egyaránt edukálni szükséges a fényképekhez fűződő jogaikról és kötelességeikről.
Rendszerszintű kockázatok mindenhol

Rendszerszintű kockázatok mindenhol

A Forrester egyik friss beszámolója alapján az IT-biztonsági vezetőknek idén még szigorúbb szabályozásokra kell készülniük az adatbiztonság és a személyes adatok védelme terén.
1/15