Idén korábban kezdődik az ünnepi bevásárlás

Idén korábban kezdődik az ünnepi bevásárlás

Az ünnepi vásárlás minden évben egyre korábban kezdődik, mivel a fogyasztók egy jelentős része úgy gondolja, hogy a korai kedvezményekkel jó „üzletet köt”. Ezzel szemben vannak, akik azért kezdik meg már hónapokkal korábban a bevásárlást, hogy a költségvetésükön belül maradjanak – állítja Bogdan Colceriu, az e-logisztikai szolgáltatásokkal foglalkozó Frisbo vezetője. Egy Google által készített jelentés szerint 2021-ben az EMEA-vásárlók (Közel-Kelet, Európa és Afrika vásárlói) 21%-a már júniusban elkezdte az ünnepi vásárlást.
E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

A magyar webáruházak jelentősen bővülhetnének, ha elindítanák exporttevékenységüket a szomszédos országokba, ahol az online piacok még nem telítettek. Bogdan Colceriut, a Frisbo vezérigazgatóját kérdeztük az e-kereskedelem jelenéről és jövőjéről, az iparágban rejlő lehetőségekről és a magyar vállalatok exportlehetőségeiről.
Kétmillió dolláros befektetést kapott a Frisbo e-logisztikai vállalat

Kétmillió dolláros befektetést kapott a Frisbo e-logisztikai vállalat

A Frisbo, a legnagyobb közép-kelet-európai lefedettséggel rendelkező e-logisztikai cég 2 millió dolláros befektetést kapott az Eleven Ventures által vezetett befektetési körtől, amelynek tagjai a GapMinder Ventures, a RocaX és a Neogen.
Szabad az út: a magyar cégek mostantól könnyedén értékesíthetnek az Egyesült Királyságban

Szabad az út: a magyar cégek mostantól könnyedén értékesíthetnek az Egyesült Királyságban

A Frisbo megnyitja az utat az Egyesült Királyság 220 milliárdos piacára.
5+1 tipp, hogy sikeres légy külföldön a webáruházaddal

5+1 tipp, hogy sikeres légy külföldön a webáruházaddal

A magyar webáruházak is lehetnek sikeresek külföldön, állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője.
1/2