AI-alapon fejleszti a Foxpost ügyfélszolgálati rendszerét a United Call Centers

AI-alapon fejleszti a Foxpost ügyfélszolgálati rendszerét a United Call Centers

Magyarország egyik legnagyobb, dinamikusan fejlődő kiscsomag-logisztikai szolgáltatója, a Foxpost a United Call Centers (UCC) céget bízta meg ügyfélszolgálatának üzemeltetésével. A megbízás a klasszikus operátori kiszolgálás mellett a UCC kezdeményezése nyomán mesterségesintelligencia-alapú szolgáltatás fejlesztésére is kiterjed.
Már 64 százalékra nőtt a csomagautomatát választók száma a fővárosban

Már 64 százalékra nőtt a csomagautomatát választók száma a fővárosban

Feltehetően a folyamatosan gyarapodó hálózat is szerepet kap abban, hogy csaknem ugyanannyian választják a csomagautomatát az internetről rendelt termékek átvételére, mint a csomagpontot – olvasható a Foxpost Box Index (FBI) ez évi felmérésében. Ebből az is kiderül, hogy egy év alatt 8 százalékponttal, 17 százalékra emelkedett azoknak az online vásárlóknak az aránya, akik legszívesebben a csomagautomatás átvételt választják.
A nagyvárosokban már az automata az online vásárlás leginkább preferált átvételi módja

A nagyvárosokban már az automata az online vásárlás leginkább preferált átvételi módja

Akár csomag küldéséről, akár átvételéről van szó, a hazai internetes társadalomban a csomagautomata számít a második legjobbnak tartott megoldásnak. Ez különösen az utóbbi kategória esetében nagy előrelépés: a két évvel ezelőtti 14 százalékos kedveltségi arány mostanra 27 százalékra kúszva szinte megduplázódott – derül ki a Foxpost Box Index (FBI) idei második felméréséből, amelyből azt is kiolvashatjuk: a megyei jogú városokban már szívesebben választják az emberek a csomagautomatás átvételt, mint a futárszolgálatot.
Nézze meg merre terjeszkedett hazánk vezető csomagautomata-hálózata

Nézze meg merre terjeszkedett hazánk vezető csomagautomata-hálózata

Látványos beruházás-sorozattal a korábbi másfélszeresére növelte hálózatát a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Foxpost.