AdvenTippek az NMHH Facebook-oldalán

AdvenTippek az NMHH Facebook-oldalán

Új, AdvenTippek elnevezésű sorozattal jelentkezik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a közösségi médiában. A hatóság Facebook-oldalán naponta megjelenő tippek célja, hogy segítséget adjanak a digitális térben való eligazodáshoz, hasznos és praktikus információkkal támogassák a fogyasztókat. Az AdvenTippek a témafelvetésekkel és javaslatokkal több generációt is megszólítanak, miközben jobban megismerhetjük az NMHH szerteágazó tevékenységét.
A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

Amikor egyre inkább regionális központokban döntenek a reklámköltésekről, akkor a kiadóktól még nagyobb eséllyel a globálisok felé mozdulhatnak a reklámköltések. A lehetőség azonban adott az ezt ellensúlyozó jobb hazai adatgyűjtésre – mondta el Kékesi Zsuzsa, a Ringier digitális stratégiai igazgatója.
Több mint 30 milliárd Facebook-fotót használ az arcfelismerő AI, amit a rendőrségek is igénybe vesznek

Több mint 30 milliárd Facebook-fotót használ az arcfelismerő AI, amit a rendőrségek is igénybe vesznek

A Clearview AI nevű New York-i szoftvercég, amelynek mesterséges intelligenciát (AI) használó arcfelismerő szolgáltatását legalább 3100 bűnüldöző szerv veszi igénybe az Egyesült Államokban, elismerte, hogy már több mint 30 milliárd képet töltött le a Facebookról és más közösségimédia-platformokról, hogy azokat felhasználja algoritmusainak betanítása során.
Ikonikus szóviccek, több mint félmilliárd megjelenés: 10 éves az ALDI Facebook-oldala

Ikonikus szóviccek, több mint félmilliárd megjelenés: 10 éves az ALDI Facebook-oldala

10 éve született meg az ALDI Magyarország első Facebook-bejegyzése, az áruházlánc ekkor kezdte meg közvetlen kommunikációját ezen a közösségimédia-platformon. Az ALDI profilján rendszeresen megosztott képes szóviccek sikerét jól mutatja, hogy aktuális és szellemes tartalmaira ma már mintegy félmillióan kíváncsiak, és számos poszt ikonikussá vált. A vállalat az elmúlt évtized során az összes fontosabb socialmedia-platformon megjelent, a legkülönbözőbb témákban is sikerrel megszólítva minden korosztályt.
Szűk egy hónapig lehet igényelni pénzt a Facebooktól

Szűk egy hónapig lehet igényelni pénzt a Facebooktól

A Mashable cikkben hívja fel a figyelmet arra, hogy a Facebook-felhasználók augusztus 25-ig igényelhetik készpénzüket a Cambridge Analyticát érintő csoportos perből.
1/125