Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.
Döntött Zuckerberg: már a héten érkezik a fizetős Facebook

Döntött Zuckerberg: már a héten érkezik a fizetős Facebook

A fizetős Meta Verified kék jelvényt és számos egyéb előnyt biztosít, többek között nagyobb láthatóságot, a személyazonosság védelmét és elsőbbségi ügyfélszolgálatot.
Kétmilliárd felhasználója van már a Facebooknak

Kétmilliárd felhasználója van már a Facebooknak

Közel 20 évvel a vállalat megalapítása után még mindig növekszik a Facebook aktív felhasználóinak tábora. A tavalyi utolsó negyedévről szóló jelentés szerint 16 millióval bővült ez a szám, melynek segítségével történelme során először érte el Mark Zuckerberg techóriása a kétmilliárd napi aktív felhasználót.
Kiborult a világ a fizetős Facebook hírére

Kiborult a világ a fizetős Facebook hírére

Úgy tűnik, Metának a Facebook és az Instagram előfizetések felszámítására vonatkozó tervei kudarcot vallottak, legalábbis rendkívül negatívan fogatták azt a felhasználók.
Vékony jégen járva – Rejt-e üzleti lehetőségeket a BeReal?

Vékony jégen járva – Rejt-e üzleti lehetőségeket a BeReal?

A BeRealt Franciaországban, még 2020-ban indították útjára, célja pedig pofonegyszerű: a fake közösségimédia-élményekkel szemben a filterezetlen valóság megosztását kínálja a felhasználóinak.
1/124