Közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni

Közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni

Lezajlott a magyar kommunikációs tér teljes platformizációja, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, akik nincsenek jelen a közösségi médiában. Egyebek mellett erről olvashatunk egy, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készült friss kutatásban, amely minden eddiginél átfogóbb képet nyújt a magyarok tartalomfogyasztási szokásairól a Facebookon.
Gála-néző live stream Deák Kristóffal a Cinema City Facebook-oldalán és YouTube-csatornáján!

Gála-néző live stream Deák Kristóffal a Cinema City Facebook-oldalán és YouTube-csatornáján!

Élőben jelentkezik be a Cinema City közösségi felületein az Oscar-díjas filmrendező, Deák Kristóf vendégeivel: live streamen elemzik a 96. Oscar-gála eseményeit, magyar idő szerint március 11-én hajnalban. Nemcsak az idei esélyeket latolgatják, hanem felelevenítik saját Los Angeles-i emlékeiket és kulisszatitkokba avatják be az érdeklődőket, hogy milyen volt a hét évvel ezelőtti Oscar-gála, amelyen a Mindenki című rövidfilmmel elnyerték az arany szobrocskát. A közös díjeső-váráshoz bárki csatlakozhat az online közvetítésen keresztül.
AdvenTippek az NMHH Facebook-oldalán

AdvenTippek az NMHH Facebook-oldalán

Új, AdvenTippek elnevezésű sorozattal jelentkezik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a közösségi médiában. A hatóság Facebook-oldalán naponta megjelenő tippek célja, hogy segítséget adjanak a digitális térben való eligazodáshoz, hasznos és praktikus információkkal támogassák a fogyasztókat. Az AdvenTippek a témafelvetésekkel és javaslatokkal több generációt is megszólítanak, miközben jobban megismerhetjük az NMHH szerteágazó tevékenységét.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.
Sokaknál nem működik a Facebook!

Sokaknál nem működik a Facebook!

Kedd délután váratlanul sokakat kiléptetett a Facebook és a Messenger is.
1/126