9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

Nem is olyan régen még hatalmas összegekért nyomtattak ki papírra leveleket, amelyeket borítékba helyeztek, megcímeztek majd feladtak a postára.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
Nélkülönözhetetlen hírforrássá vált a Facebook a járvány alatt

Nélkülönözhetetlen hírforrássá vált a Facebook a járvány alatt

A hírszolgáltatók szerepét vette át a COVID-19 járvány lezárási időszakában a Facebook. Megérkeztek a Nagy Facebook Körkép 2020 eredményei.
Érkezik a Facebook új funkciója, a Shops

Érkezik a Facebook új funkciója, a Shops

A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető, de nyáron egyre szélesebb körben válik hozzáférhetővé.
1/94