Jó hír a vásárlóknak: elindult az árcsökkenés a műszaki piacon

Jó hír a vásárlóknak: elindult az árcsökkenés a műszaki piacon

A magyarországi kiskereskedelmi forgalom apadásával párhuzamosan 2023-ban az Euronics szerint is csökkent az árbevétel és a vásárlások száma, az utolsó negyedév azonban ismét szép eredményeket, online kiszállítással rendelt termékek esetén pedig rekord növekedést hozott a vállalatnak. Az Euronics idén az infláció további mérséklődésére és a vásárlási kedv visszatérésére számít, amit új üzletnyitásokkal támogat.
Az Euronics új szintre emeli az ünnepi akciókat, még a Black Friday előtt indul a Blue Week

Az Euronics új szintre emeli az ünnepi akciókat, még a Black Friday előtt indul a Blue Week

A vásárlók Magyarországon is előszeretettel számolnak az ünnepeket megelőző novemberi akciókkal. Mivel a karácsonyi időszak hónapjai az eladások csúcsszezonjának számítanak mind az üzletekben, mind a webshopokban, az Euronics idén nem csak a sok más cég által is megtartott fekete péntekre készül kedvezményekkel. Az áruházlánc már a hónap elején, november 6. és 12. között meghirdeti a Blue Weeket, külön csak erre az időszakra indított promóciókkal, majd sosem látott mértékben és hosszban, egészen a hónap végéig tartja a Black Friday akciókat. A cég most azt is megosztja, mire számít az ünnepi szezon alatt.
Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a retailbe, és lett az országszerte több mint 60 üzlettel rendelkező Euronics marketing és kommunikációs igazgatója. Az átalakulás folytatódik, a marketing pedig a stratégiai szintre emelkedett, a cég megállíthatatlan és nemsokára nemzetközi piacra lép, miközben átadtak egy automatizált raktárat, valamint koncepcióüzlettel dolgoznak a vevők vonzó kiszolgálásáért.
Kiderült, mennyit költenek telefonra, tévére, mosógépre és laptopra a magyarok

Kiderült, mennyit költenek telefonra, tévére, mosógépre és laptopra a magyarok

Bár idén a hazai kiskereskedelem számos problémával küzd, az Euronics friss adatai alapján az üzletlánc vásárlói kétszer többet költöttek idén telefonokra és mobilkiegészítőkre, mint tavaly, de nőtt a tévékre és háztartási nagygépekre fordított átlagos összeg is. Az idei trendek érdekessége, hogy átlagban ugyanannyit költünk egy-egy elöltöltős mosógépre, mint automata kávéfőzőre, ha pedig tévévásárlásra kerül sor, a boltokban jellemzően drágább készülékeket választunk, mint a webshopban, viszont a slágerterméknek számító laptopok esetében fordított a helyzet.
Két kivételes szaktudású vezetővel erősít az Euronics

Két kivételes szaktudású vezetővel erősít az Euronics

Az Euronics új szakembereket nevezett ki a szervezeten belüli kulcsfontosságú vezetői pozíciókba. A 100 százalékban magyar családi tulajdonú cég egy sikeres generációváltást követően, több fontos menedzsmentfunkcióban is frissítéseket hajtott és hajt végre. A vállalat ennek a folyamatnak újabb állomásaként most Somogyvári Mónika HR igazgatót és Dr. Pletenyik Zoltán Jogi és compliance igazgatót üdvözli a csapatában.
1/3