A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.