Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat.
Közzétette az MPRSZ az idei Employer Branding Award verseny shortlist-jét

Közzétette az MPRSZ az idei Employer Branding Award verseny shortlist-jét

Összesen 30 döntőst választott ki a hazai szakemberekből álló előzsűri.
Összeállt az Employer Branding Award zsűrije

Összeállt az Employer Branding Award zsűrije

Megalakult az MPRSZ employer branding-megoldásokat díjazó versenyének elő- és főzsűrije. A főzsűrit alkotó, kilencfős bizottság tagjai között megtalálhatók az ügynökségi-, a pénzügyi-, a retail- és a toborzási területről érkező szakemberek is. A megmérettetésre még van idő nevezni, az MPRSZ ugyanis meghosszabbította a határidőket, a normál nevezések szeptember 27-ig, a „late entry” pályázatok pedig október 4-ig érkezhetnek be.
Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat.
Közzétette az MPRSZ az idei Employer Branding Award verseny shortlist-jét

Közzétette az MPRSZ az idei Employer Branding Award verseny shortlist-jét

Összesen 30 döntőst választott ki a hazai szakemberekből álló előzsűri.
1/2