Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.
Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

A Telekom „Bajnokok Ezrei” AI rendszerrel támogatott, de az emberi teljesítményen keresztül inspiráló kampánya a 2024-es hazai Effie versenyének győztese: a két Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Magyar Telekom és a Mito alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.
A hazai ″Marketing Oscar″ idei nagy győztese: A Lego Hungary és a Red Lemon Media alkotása! Gratulálunk!

A hazai ″Marketing Oscar″ idei nagy győztese: A Lego Hungary és a Red Lemon Media alkotása! Gratulálunk!

Három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a LEGO Hungary és a Red Lemon Media alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is!
Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

A Telekom „Bajnokok Ezrei” AI rendszerrel támogatott, de az emberi teljesítményen keresztül inspiráló kampánya a 2024-es hazai Effie versenyének győztese: a két Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Magyar Telekom és a Mito alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.
Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Az Effie-re bármilyen típusú és nagyságrendű, eredményes marketing aktivitásokkal lehet nevezni, amit jól megírt pályamű formájában érdemes benyújtani – akár több kategóriába is - a kiírásban megadott szempontok alapján.
1/3