Faragó Richard szurkolásra buzdítja a CBA és PRÍMA üzletek vásárlóit!

Faragó Richard szurkolásra buzdítja a CBA és PRÍMA üzletek vásárlóit!

„Szívvel-válogatott” termékcsoportokkal készül vásárlóinak minden Príma és CBA üzletében a Vörösvár Kft., az Európa-bajnokság idején. Ez annyit jelent, hogy az üzletek dolgozói összegyűjtik azokat a piros-fehér-zöld csomagolású, megbízható és fenntartható forrásból származó, jó ár-érték arányú, minőségi termékeket, amelyeket jó szívvel ajánlanak. Ez olyan „válogatott”, amely több, mint 13.000 termék közül kiemelkedik és méltán képviseli a szigorú minőségi elvárásokat. Az üzletekben polcvégi kihelyezéssel és piros-fehér-zöld szívvel jelölik a munkatársak a termékeket.
Mi az EB-re készülhetünk, a csehek a hoki bajnokságot heverik ki, míg a bolgárokat a pihenés és a nyaralás foglalkoztatja

Mi az EB-re készülhetünk, a csehek a hoki bajnokságot heverik ki, míg a bolgárokat a pihenés és a nyaralás foglalkoztatja

Ugyan alig több mint egy hét múlva, június 14-én kezdődik a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, a magyar szurkolók már most megkezdhették az előkészületeket – derül ki az Árukereső.hu legfrissebb adataiból. A jó időhöz kapcsolódó termékek mellett ugyanis egyre többen keresnek rá a projektorokra, ráadásul nemcsak itt, hanem Horvátországban és Szerbiában is.
Spanyolországot tartják a legesélyesebbnek az EB győzelemre a magyarok

Spanyolországot tartják a legesélyesebbnek az EB győzelemre a magyarok

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele mintegy 46 százaléka fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja úgy, hogy Spanyolország a leginkább esélyes arra, hogy megnyerje az Európa-bajnokságot.
Itt a magyarok kedvenc szurkolói kollekciója!

Itt a magyarok kedvenc szurkolói kollekciója!

Minden eddiginél szélesebb, funkcionális és jól variálható termékpalettával készült a sportolói és szurkolói szemmel egyaránt eseménydús 2024-es évre a legnépszerűbb magyar sportruházati márka. A kollekciót, amelynek középpontjában a labdarúgó Eb és a nyári ötkarikás játékok állnak, olimpiai-, világ- és Európa-bajnokok részvételével mutatták be egy dunai hajón.