A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.
Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH

Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH

Megtorpant az online vásárlás korábbi növekedési üteme – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása. Az internetes vásárlás ugyanakkor hozzátartozik a legtöbb ember mindennapjaihoz, 2023-ban a magyar felhasználók 80 százaléka vásárolt legalább egy terméket a weben keresztül.
Még több telefont tudnak naponta átvizsgálni a Rejoy.hu központi szervizlaborjában

Még több telefont tudnak naponta átvizsgálni a Rejoy.hu központi szervizlaborjában

A Rejoy és anyacége, a Flip Technologies új, majdnem kétszer akkora szervizlaborjában most napi mintegy nyolcszáz okostelefont és táblagépet vizsgálnak és javítanak. Az egy évvel korábbihoz képest közel 40 százalékkal bővült a szervizlaborban dolgozók száma, a legnagyobb kapacitásbővítésre a készülékek egyedi körbefotózását végző részlegnél került sor.
Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon

Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon

Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár ennél is nagyobb növekedés lehetséges. A trend kiaknázása kritikus fontosságú a hazai e-kereskedelmi szektor versenyképességének növelése szempontjából.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
2/150