Még nem látni a globális gazdasági válság végét: a laptopok piacán is érződik a hatás

Még nem látni a globális gazdasági válság végét: a laptopok piacán is érződik a hatás

Miközben a három évvel ezelőtti Covid-19-es világjárvány jelentős lökést adott az IT-piacnak, addig a háborús hangulat ezt kicsit lelassította. A legnagyobb mozgás a használt laptopok és számítógépek piacán van, folyamatosan gazdát cserélnek az eszközök. Bár az infláció továbbra is rossz hatással van a fogyasztói vásárlóerőre és az eszközkiadásokra, a vállalati IT-kiadások összességében várhatóan erősek maradnak a 2023-as évben is.
A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok

A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok

Bár kifejezetten üdítő a magyar e-kereskedelem múlt évi teljesítménye a régiós eredményekhez képest, azonban továbbra is aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya – derül ki egy friss e-kereskedelmi kutatásból. A hazai webshopok könnyen a kisboltok sorsára juthatnak, ha nem veszik fel a versenyt a nemzetközi versenytársakkal.
A harsány színű készülékek helyett az unalmas szürke mobilokat keresik a magyar vásárlók

A harsány színű készülékek helyett az unalmas szürke mobilokat keresik a magyar vásárlók

Bár ugyanannyiba kerülnek, az élénk színű készülékeknél jóval kelendőbbek a felújított okostelefonok piacán a visszafogott, jellemzően fekete-, szürke-, és ezüstszínű készülékek. Kedvező áruk révén az összehajtható kijelzős telefonokkal is egyre többen tesznek próbát a Rejoy.hu-nál. A piactér a nemzetközi nőnap alkalmából vizsgálta meg, hogy mennyire fontos a hazai vásárlóknak az okostelefonok egyedi kivitele.
Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?

Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?

Állateledelt a nők vesznek többen, és napi háztartási cikkeket is ők vásárolnak nagyobb arányban, míg a mosógépet vagy hűtőszekrényt azonos arányban rendelik mindkét nem képviselői. Az eMAG-fiókok alapján Túristvándi vásárlói összetétele rendhagyó, itt ugyanis tízből nyolc fiókot regisztráltak nők. Az eMAG a nemzetközi nőnap apropóján vizsgálta meg a különböző ügyfélcsoportok online vásárlási szokásait.
Az online vásárlásnál fontosabb az odafigyelés, mint valaha: 8 tipp a biztonságos vásárláshoz

Az online vásárlásnál fontosabb az odafigyelés, mint valaha: 8 tipp a biztonságos vásárláshoz

Az Árukereső.hu és anyavállalata, a Heureka Group vásárlók ezreit szolgálja ki nap mint nap, ezért is van tisztában azzal, hogy az online vásárlás komoly veszélyeket is hordozhat magával. A valós tapasztalataikon alapuló tanácsok segítségével gördülékenyebb és problémamentesebb lehet a shoppingélmény.
2/129