Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az, hogy az AI apokalipszis lovasai végig vágtatnak-e a horizonton, ma még kérdés. De, hogy a falra festésük remekül megy, annyi szent.
A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.
Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH

Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH

Megtorpant az online vásárlás korábbi növekedési üteme – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása. Az internetes vásárlás ugyanakkor hozzátartozik a legtöbb ember mindennapjaihoz, 2023-ban a magyar felhasználók 80 százaléka vásárolt legalább egy terméket a weben keresztül.
Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu

Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu

Minden ötödik itthon bankkártyával fizetett forintot az interneten költünk el, egy-egy fizetés során az átlagos kosárérték 45 százalékkal magasabb, mint a fizikai bankkártyás fizetéskor – hívja fel a figyelmet Gergely Péter. A BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint az ultraolcsó ázsiai webshopnak is köszönhető, hogy a neten elköltött pénzek egyre nagyobb része hazai kereskedőket gazdagít.
Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon

Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon

Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár ennél is nagyobb növekedés lehetséges. A trend kiaknázása kritikus fontosságú a hazai e-kereskedelmi szektor versenyképességének növelése szempontjából.
1/150