Öt európai piacon már ötezer e-kereskedelmi céget szolgál ki a magyar Barion

Öt európai piacon már ötezer e-kereskedelmi céget szolgál ki a magyar Barion

Brutális nemzetközi fintech szabályozási verseny, Magyarország leszakadóban.
Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Jó kérdés az is, hogy kik azok, akik véleményére adnak, ha költeni akarják a pénzt.
Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Barcsay Erikkel, az idén 20 éves BIG FISH ügyvezetőjével a hazai e-kereskedelem kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Jó bőrben van az online kereskedelem, ám a kereskedőkre nagy nyomás is nehezedik.
A magyar vásárlók egyharmadának tök mindegy, hogy mit vesz és mennyiért

A magyar vásárlók egyharmadának tök mindegy, hogy mit vesz és mennyiért

Kevés dolog tudja jobban egy platformra terelni a magyar vásárlókat, mint az élelmiszerekkel kapcsolatos mély meggyőződések.
1/61