Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem

Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem

Forradalmasítja a vásárlást, nagyobb megtakarítást, kényelmet, személyre szabott ajánlatokat és exkluzív hozzáféréseket kínál a fogyasztóknak az előfizetéses e-kereskedelem. Az új modell nem csak a vásárlói élményt gazdagítja, hanem elősegíti a hazai e-kereskedelmi piac dinamikus fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben. Mindezen felül jelentős gazdasági és társadalmi előnyöket is hordoz, amelyek hozzájárulnak a helyi gazdaságok megerősödéséhez és a fenntarthatósághoz.
Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az, hogy az AI apokalipszis lovasai végig vágtatnak-e a horizonton, ma még kérdés. De, hogy a falra festésük remekül megy, annyi szent.
A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.
Játékok, szépségápolási és takarítószerek vezetik az eMAG húsvéti eladásait

Játékok, szépségápolási és takarítószerek vezetik az eMAG húsvéti eladásait

A húsvéti nyulas és a virágos LEGO-készletek mellett az eMAG 2024-es húsvét előtti forgalmát olyan mindennapi kategóriák vezetik, mint a mosó- és tisztítószerek, a szépségápolási és higiéniai termékek, valamint az üdítőitalok.
Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu

Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu

Minden ötödik itthon bankkártyával fizetett forintot az interneten költünk el, egy-egy fizetés során az átlagos kosárérték 45 százalékkal magasabb, mint a fizikai bankkártyás fizetéskor – hívja fel a figyelmet Gergely Péter. A BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint az ultraolcsó ázsiai webshopnak is köszönhető, hogy a neten elköltött pénzek egyre nagyobb része hazai kereskedőket gazdagít.
1/150