Így rendelünk ruhákat az első covid-mentes nyárra

Így rendelünk ruhákat az első covid-mentes nyárra

Európa vezető divatcikk böngészőjének friss felmérése szerint a magyar nők túlnyomó többsége már a tavaszi hónapokban megkezdi ruhatárának felkészítését a nyári hónapokra, és csak 10% azoknak az aránya, akik júliusra és augusztusra időzítik vásárlásaikat. A szezon közeledtével az online divatvásárlási szokásokról és 2022 legfrissebb trendjeiről is megkérdezték a hazai fogyasztókat.
Ezeket a dolgokat lehet a legkönnyebben elpasszolni a Vaterán

Ezeket a dolgokat lehet a legkönnyebben elpasszolni a Vaterán

Éves szinten több mint kétmillió darab terméket adnak el Vaterán, az oldalon tavaly ősz óta eladott termékek átlagosan kevesebb mint két hét alatt keltek el. A Vatera szakértői összegyűjtötték a platformjukon a leggyorsabban elpasszolható termékek listáját: az otthon kallódó szerszám, nyomtató, szórakoztató elektronikai kütyü például tipikusan ezek közé tartozik.
Jogszabályi változások az e-kereskedelemben

Jogszabályi változások az e-kereskedelemben

Május 28-tól szigorodnak az e-kereskedelmet is érintő fogyasztóvédelmi szabályozások.
Megérkezett Magyarországra a Zalando

Megérkezett Magyarországra a Zalando

Az online platform a hazai piac legszélesebb kínálatával köszönti a magyar vásárlókat.
Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29%-ot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd forintos szintet. – derült ki a Future Trade Budapest konferencián.
1/109