Új korszakba lépett az e-kereskedelem

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

Az egész ökoszisztéma összetettebb és egyben izgalmasabb is, mint valaha, miközben az iparág számos kihívással néz szembe.
GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre

GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre

Európa egyik vezető divatkereső platformja kilenc régiós országban készített felmérést az infláció és az energiaárak növekedésének vásárlási szokásokra gyakorolt hatásáról. A kutatás szerint a magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést.
Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re.
A recessziós sokk után is fejlődés vár az online kiskereskedelemre

A recessziós sokk után is fejlődés vár az online kiskereskedelemre

A gazdasági visszaesés és annak réme akár új lendületet adhat a hazai online kiskereskedelmi szektornak, amely 2022-ben a valaha volt leggyengébb növekedést mutató negyedévét hozta össze. A GKID és az Árukereső.hu Online Kiskereskedelmi Indexének legutóbbi kiadása azt is megállapította, hogy az online értékesített termékkategóriák között a divatcikkek és ruházat hamarosan beérheti és megelőzheti a jelenleg még éllovasnak számító műszaki termékeket.
Milyen lehetőségeket rejt az 5G technológia az e-kereskedelem számára?

Milyen lehetőségeket rejt az 5G technológia az e-kereskedelem számára?

Az 5G kereskedelmi hatásait kissé korai még vizsgálni, mivel bevezetése első szakaszában van ez a technológia. Az azonban már most látszik, hogy mindenképpen pozitív hatással lesz majd mind a hagyományos, mind az online kereskedelemre.
1/118