Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
Érkezik a Facebook új funkciója, a Shops

Érkezik a Facebook új funkciója, a Shops

A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető, de nyáron egyre szélesebb körben válik hozzáférhetővé.
Így küzdenek a hazai élelmiszerláncok a házhozszállítási dömpinggel

Így küzdenek a hazai élelmiszerláncok a házhozszállítási dömpinggel

Minden nagyobb áruházlánc igyekezett reagálni az új helyzetre, ám nem volt könnyű megküzdeni a megnövekedett igényekkel és a pánikvásárlással – a Neticle feltárta, mit gondolt minderről a magyar internet.
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Miképpen reagált az átlagember a járványra, hogyan érinti őt és milyen változások álltak be a szokásaiban? Milyen lesz a jövő? Az NRC kutatása.
1/76