21,8 milliárd műanyag zacskó fogja elárasztani a háztartásokat 2030-ig az online rendelt divattermékek révén

21,8 milliárd műanyag zacskó fogja elárasztani a háztartásokat 2030-ig az online rendelt divattermékek révén

Egy új felmérés szerint 2030-ra hat nagy európai gazdaságban közel 22 milliárd műanyag zacskót fognak felhasználni a kiszállítás során a divattermékeket forgalmazó webáruházak. Miközben az európai vásárlók közel háromnegyede támogatja a műanyag csomagolóanyagok kivezetését, az online platformok térhódítása az e-kereskedelemben használt műanyag zacskók számának folyamatos növekedését idézi elő. A fenntartható csomagolási megoldások egyik globális szinten is vezető szállítója, a DS Smith arra törekszik, hogy folyamatos fejlesztéseivel segítse a piacok átállását a papíralapú alternatívákra. Ugyanakkor azt is el szeretné érni, hogy a jogszabályok igazodjanak a vásárlási szokásokhoz, továbbá hogy az online kereskedelemben gyorsítsák fel a műanyag zacskók kiváltását.
A fejlődésből kilépni nem lehet. Beszélgetés Rédey Ivánnal. Podcast ajánló

A fejlődésből kilépni nem lehet. Beszélgetés Rédey Ivánnal. Podcast ajánló

Manapság sokan kongatják a vészharangot amiatt, hogy bejöttek a multik az e-kereskedelembe és így mi lesz a hazai e-kereskedőkkel. Iván nagy elméleti tudással rendelkezik, de azt is tudja mitől döglik a légy. Éppen ezért az interjúban nem a vélt, vagy valós félelmeket fogja erősíteni, hiszen a félelem bénít. Inkább azokat a teendőket mondja el, amelyek megoldást jelenthetnek Beszélgetés Rédey Ivánnal.
Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n

Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n

Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik Group, a világ egyik legrangosabb kiskereskedelmi versenyén. A PLMA 2025-ös díjátadóján a Yutto, az Ubomi és a Moddia márkák termékei ízben, dizájnban és fenntarthatóságban is kiemelkedtek a több száz fős nemzetközi mezőnyből.
Connected store – a kanapétól a kasszáig. Podcast ajánló

Connected store – a kanapétól a kasszáig. Podcast ajánló

Az emberek szeretik, megtapintani, megszaglászni a zöldséget, gyümölcsöt, megnézni a vasárnapi ebédhez a húst, a halat. De hogyan áll a helyzet valójában az online és offline értékesítés versenyében, hiszen a vevő a pénztárcájával szavaz, és persze, hogy nem hagytuk ki a most divatba jött új hirdetési megoldást a retail médiában rejlő lehetőségek boncolgatását sem. Beszélgetőtársam Németh Adrienn a Tesco lakossági médiaértékesítője.
A fejlődésből kilépni nem lehet. Beszélgetés Rédey Ivánnal. Podcast ajánló

A fejlődésből kilépni nem lehet. Beszélgetés Rédey Ivánnal. Podcast ajánló

Manapság sokan kongatják a vészharangot amiatt, hogy bejöttek a multik az e-kereskedelembe és így mi lesz a hazai e-kereskedőkkel. Iván nagy elméleti tudással rendelkezik, de azt is tudja mitől döglik a légy. Éppen ezért az interjúban nem a vélt, vagy valós félelmeket fogja erősíteni, hiszen a félelem bénít. Inkább azokat a teendőket mondja el, amelyek megoldást jelenthetnek Beszélgetés Rédey Ivánnal.
1/167