A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

Óriási növekedés előtt áll a ″retail media″ piaca már Európában is. Magyarországon még alig látni ennek jeleit, de minél előbb érdemes felkészülni!
Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Bár a kínai e-kereskedő Temu csupán néhány hónapja jelent meg a hazai piacon, rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált. A hazai webáruházak 83 százaléka tekinti komoly versenytársnak az új kínai versenytársat, melynek megjelenése miatt 52 százalékuk érzékel kisebb-nagyobb visszaesést a forgalmában – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszaiból.
Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják

Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják

Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló SPAR online shop felhasználóinak száma öt év alatt. A vállalat kényelmi szolgáltatása kétszáz településen érhető el. Emellett 33 városban áruházi átvétellel is elvihetőek a megrendelt termékek.
Még több telefont tudnak naponta átvizsgálni a Rejoy.hu központi szervizlaborjában

Még több telefont tudnak naponta átvizsgálni a Rejoy.hu központi szervizlaborjában

A Rejoy és anyacége, a Flip Technologies új, majdnem kétszer akkora szervizlaborjában most napi mintegy nyolcszáz okostelefont és táblagépet vizsgálnak és javítanak. Az egy évvel korábbihoz képest közel 40 százalékkal bővült a szervizlaborban dolgozók száma, a legnagyobb kapacitásbővítésre a készülékek egyedi körbefotózását végző részlegnél került sor.
Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Egy webáruház életében gyakran kerül sor folyamatai újragondolására a minél magasabb konverzió elérése érdekében. Megpróbáljuk például a legkülönbözőbb grandiózus módokon visszafejteni a vásárlói élményt, hogy a lefejtett rétegeket feljavítva hatékonyabb és eredményesebb működést érjünk el. Nem ritka, hogy kalapáccsal rontunk az egész oldal designjának, és építünk a régi kövekre új várat. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. - írja a Kosárérték.
1/148