Térképen a teljes hazai digitális kereskedelmi ökoszisztéma

Térképen a teljes hazai digitális kereskedelmi ökoszisztéma

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását.
Itt a tavasz: az eMAG-nál népszerűbb az elektromos roller a hagyományos biciklinél

Itt a tavasz: az eMAG-nál népszerűbb az elektromos roller a hagyományos biciklinél

A tavasz közeledtével megindult a kültéri termékek iránti kereslet az eMAG-nál: a mobil járművek közül a legnépszerűbb az elektromos roller, de hagyományos változatát és bicikliket is sokan rendelnek online. A túrafelszerelések közül a nordic walking túrabotok mutatnak jelentős növekedést, de beindult az 1-3 személyes sátrak és a hálózsákok szezonja is.
Tervezett intralogisztikai folyamatok mint tartós befektetés

Tervezett intralogisztikai folyamatok mint tartós befektetés

Míg az e-kereskedelem volumene egészen két évvel ezelőttig egyenletesen növekedett, a 2020-as és 2021-es világjárvány miatti lezárások jelentősen felgyorsították az online kereskedelemre való átállást, és megváltoztatták a világ vásárlási szokásait. Az online értékesítés példátlan növekedése a raktári műveletek felfutását idézte elő, ráadásul a raktári munkaerőhiány sok vállalatot arra késztetett, hogy új technológiákat alkalmazzanak a raktáraik vagy elosztóközpontjaik optimalizálására. Az intralogisztika egyre fontosabb szerepet játszik az e-kereskedelemben, szerepe jelentősen felértékelődött. A QLM piaci kitekintése.
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben

GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben

A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
1/129