2024. november 18. 20:10Szánj az olvasásra 3 percet!
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül összesen alig 2-3 közösséghez tartozik életében. Ezért rendkívül fontos, hogy milyen benyomásokkal telnek a hétköznapok. A NIQ, Steigervald Krisztián és a Dreher közös kutatásából kiderül, hogy váltáskor a tapasztalt dolgozók többsége könnyen alkalmazkodik az új környezethez, kedveli a kollégáit és nehéz kibillenteni a nyugalmából, míg a fiatalabb társaik sokkal inkább kitettek a munkahelyi hangulatnak.
Marketing
2024. október 03. 17:37Szánj az olvasásra 3 percet!
Nemzetközi kutatások* bizonyítják, hogy azok a vállalatok, ahol a munkavállalók demográfiai és kulturális háttértől függetlenül egyenlő elbánásban részesülnek, ott számottevően magasabb az innovációk mennyisége és a nagyobb a krízisekkel szembeni ellenállóképesség is. A Dreher Sörgyárak 170 éves története is bizonyítja ezt a megfigyelést. Ezért kiemelten fontos, hogy a sokszínűség és a tolerancia, mérhető és számonkérhető vállalások mentén, konkrét programok segítségével váljon még inkább a vállalati kultúránk és stratégiánk integrált részévé.
Kultúra
2019. január 17. 08:31Szánj az olvasásra 1 percet!
A szakember a szintén nagy múltú Zwack Unicum Nyrt. szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz.
Marketing