A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat. A GLAMI, Európa egyik vezető divattechnológiai vállalatának friss riportja összegyűjtötte azt az 5 divattrendet, amelyek 2024-ben generációktól és szezontól függetlenül inspirálják a vásárlókat.
Alacsony is meg nem is? Új kategória jelent meg a divatban a kisméretű nőknek

Alacsony is meg nem is? Új kategória jelent meg a divatban a kisméretű nőknek

Új méretkategória születik a divatban: a tall-petite. A Petite Anita Janik márka új kollekciójával bemutatott új, köztes méretkategória kifejezetten a 160–169 cm közötti, kisméretű nők számára jött létre. Azoknak a nőknek, akik eddig nehezen találtak maguknak megfelelő ruhákat a hagyományos konfekcióméretek között.
Holdra száll a Columbia - exkluzív együttműködésben a NASA és a Columbia Sportswear

Holdra száll a Columbia - exkluzív együttműködésben a NASA és a Columbia Sportswear

A Columbia Sportswear nem mindennapi együttműködésben vesz részt: a Nova-C holdra szálló megépítésében és elindításában. A holdra szállási projekt 50 év után az Egyesült Államok első visszatérését jelenti a bolygó felszínére, amihez most a márka is csatlakozott. A kilövés 2024. február 14-én valósul meg.
Női divat a múlt századok tükrében: stílusok és változások

Női divat a múlt századok tükrében: stílusok és változások

Az elmúlt századok során a női divat jelentős változáson ment keresztül, tükrözve a kor társadalmi és gazdasági változásait. Az 1920-as évektől kezdve a nők öltözködése számos stílusirányzatot és trendet követett, melyek megmutatták az egyéni kifejezés és divatkövetés dinamikáját. A Pomme Verde ruhamárka tulajdonosa, Corata Mónika, hangsúlyozza az egyediség és önkifejezés fontosságát a divatban, különösen Nőnap alkalmából.
Az európai fogyasztók több mint 80%-a próbál környezettudatosabban vásárolni divatcikkeket

Az európai fogyasztók több mint 80%-a próbál környezettudatosabban vásárolni divatcikkeket

A GLAMI divatkereső elmúlt években készült nemzetközi kutatásainak eredményei szerint folyamatosan nőtt az érdeklődés az európai fogyasztók körében a környezetbarát divattermékek iránt, de most az is kiderült, hogy a fenntarthatóság sokszor csak addig prioritás, amíg a vásárlóknak nem kell magasabb árat fizetni érte. Tovább árnyalja a képet, hogy a fogyasztók elsősorban nem a környezeti szempontok miatt, hanem az alacsony minőség miatt kerülik a fast fashion termékeket, és hogy a többség több ruhát és cipőt venne, ha anyagi forrásai megengednék.
1/12