Már elérhető a Violetta musical

Már elérhető a Violetta musical

A Disney Csatorna saját gyártású ifjúsági, latin-amerikai sorozatának, a Violettának a 10. évfordulója alkalmából mától, december 8-ától elérhető Disney+- on a „Csak szerelem és ezer dal” című musical-show, amelyben Martina Stoessel, művésznevén Tini színésznő-énekesnő, valamint Jorge Blanco, Cande Molfese és Mechi Lambre társaságában előadja a sorozat legemlékezetesebb dalait. Magyarországon a „Violetta” a Disney Csatorna egyik legsikeresebb, legnézettebb sorozata.
Másodpercek alatt megfiatalítja az arcot ez az új fejlesztés

Másodpercek alatt megfiatalítja az arcot ez az új fejlesztés

A Disney kifejlesztett egy olyan mesterséges intelligenciát (MI), amely néhány másodperc alatt képes megfiatalítani vagy épp megöregíteni egy filmre vett arcot.
A Disney bemutatja karácsonyi trilógiája harmadik kisfilmjét

A Disney bemutatja karácsonyi trilógiája harmadik kisfilmjét

“Az ajándék” egy háromperces animációs rövidfilm, mely a történetmesélés megtartó, családi kötelékeket erősítő szerepére irányítja rá figyelmünket napjaink változó világában.
100 éves jubileumot ünnepel a legendás Disney

100 éves jubileumot ünnepel a legendás Disney

2023. október 15-én 19:30 órától az Arénában elevenednek meg a mindenki által ismert lenyűgöző mese- és filmjelenetek a Hollywood Sound Orchestra és sztárszólisták közreműködésével.
Így filmeznek karácsonykor a magyarok

Így filmeznek karácsonykor a magyarok

A hagyományos ünnepi programokat, azaz a családlátogatást és a sütés-főzést maga mögé utasítva a legkedveltebb időtöltés a filmezés a karácsonyi időszak alatt, amit többnyire szeretteinkkel töltünk – derült ki a Disney+ streamingszolgáltató friss, reprezentatív kutatásából. A legtöbben átlagosan napi 3-4 órát töltenek képernyő előtt a decemberi napokban, majd felük mindezt családi körben. A legelterjedtebb tartalomfogyasztási mód továbbra is a hagyományos tévézés, de egyre népszerűbbek a fizetett streaming szolgáltatások is, elsősorban a 20-30 év közöttiek körében. A felmérésből az is kiderült, milyen műfajokat fogyasztanak a legszívesebben ilyenkor a magyar nézők: a válaszadók kétharmadánál a vígjátékokra esik a választás.
3/5