Kételkedj és gondold mindig tovább!

Kételkedj és gondold mindig tovább!

″Ne higgy feltétlen a szemednek, ne higgy az első gondolatodnak, adj időt magadnak és mindig gondold tovább!″ Csermely Ákos szavaival vette kezdetét a 25. Internet Hungary konferencia. A rendezvénysorozat megálmodója nyitóbeszédében visszatekintett az internet, a kereskedelem, a marketing és a média fejlődésének évtizedeire. Büszkén osztotta meg a konferencia létrejöttének történetét, amely mára megkerülhetetlen jelentőségű eseménnyé vált a piacon. Az alapító kitért a jelenkor centralizáció és szilánkosodás ellentmondónak tűnő jelenségére, a globális platformok piacokat lefoglaló térnyerése és arra is, miért éppen a fekete hattyú lett a mostani rendezvény szimbóluma.
Az érzelmi AI: álom vagy rémálom?

Az érzelmi AI: álom vagy rémálom?

Két kiváló szakember, Tari Annamária és Keleti Arthur segítségével megvizsgáltuk, vajon milyen kihívásokat, korlátokat jelent az érzelmek és az emberi viselkedés kódolása, modellezése a mesterséges intelligencia területén, valamint, hogy az AI rendszerek érzelmek felismerésére és kifejezésére vonatkozó „képessége” milyen etikai és társadalmi kérdéseket vet fel.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Algoritmusok: szabadság vagy korlát?

Algoritmusok: szabadság vagy korlát?

Korlátok közé rakják az embert az algoritmusok vagy könnyebbé, kényelmesebbé teszik az életet? Szakértők, Tari Annamária és Keleti Arthur válaszolnak, akik a Digital-Media Hungary-n hosszabban vitáznak majd az emberi vs. gépi intelligencia témaköréről.
„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
1/3