„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Digital-Media Hungary 2 napos esemény részletes ismertetője

Digital-Media Hungary 2 napos esemény részletes ismertetője

Nem kis büszkeséggel jelentem be, hogy az 1996. óta minden évben megszervezett Digital–Media Hungary Konferencia immáron a 29. alkalommal, 2024. április 23-24-én kerül megrendezésre. A konferencia helyszíne ezúttal is a siófoki Hotel Azúr 2 napos, 5-5 terem és 1 éjszakai buli. Résztvevők száma: 2200- 2400 fő! Kérem szépen olvassák el az esemény szellemiségéről, filozófiájáról írt írásomat. Köszönöm
A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Figyelem! Keressük a mesterséges intelligencia üzleti felhasználóit!

Figyelem! Keressük a mesterséges intelligencia üzleti felhasználóit!

Keressük azon haladó szellemű vállalkozókat, akik már a mesterséges intelligencia segítségével üzletelnek, alkotnak, vagy bármilyen más módon felhasználóként igénybe veszik ezen technológia eszközeit. A pályázati anyag leadásának határideje április 2.-április 9.
1/3